keep on walking! - Reisverslag uit Sydney, Australië van janwillem en jamy jong, boeckx - WaarBenJij.nu keep on walking! - Reisverslag uit Sydney, Australië van janwillem en jamy jong, boeckx - WaarBenJij.nu

keep on walking!

Door: j en j

Blijf op de hoogte en volg janwillem en jamy

27 Mei 2008 | Australië, Sydney

en weg is tie! we moeten weer lopen!

na 5 weken trouwe dienst moesten we de camper gisteren weer terugbrengen naar zn baas!
Ons achterlatend op de stoep met 2 half tamme engelsen, een hoop rotzooi en bagage!

een taxi brengt daar gelukkig snel verandering in. en brengt ons naar onze nieuwe verblijfplaats, een hostel in het centrum van sydney!

de laatste week in onze camper verbleven we in de buurt van Newcastle, helaas was het weer niet om over naar huis te schrijven, (dus dat moet ik dan eigenlijk niet doen!) in newcastle wel nog heel goed uitgeweest met vrienden van thuis! zaterdag dan toch maar vertokken naar sydney waar het snachts ijzig koud was! zondag zijn we de bleu mountains ingetrokken om de three sisters te zien en de prachtige vallei die er gelijk achter ligt!

zondagavond de camper helemaal uitgemest en schoongemaakt en de volgende dag nog door de wasstraat gejaagd om de laatste sporen van off road rijden uit te wisssen!

nu zijn we dan in sydney; het weer is goed en de stad is gezellig, het Opera house is lelijk van dichtbij en mooi van ver weg, de harbour bridge is groter als gedacht, er lopen meer spleetogen rond dan in china, en het gras is niet zo zacht als in Perth!

we vermaken ons verder prima, Jamy komt nog een oud klasgenoot tegen waar we gistermiddag nog een biertje mee gedaan hebben!

tot gauw JW en JB

• 27 Mei 2008 - 05:22

Moeders Jamy:

Ha Knullen

The camper heeft de tijd nodig om van jullie "awesome" reis te bekomen....haha.
    Videotje gezien,grappig, beetje wazig maar geeft wel n indruk van t geheel.

Sydney geeft geloof ik wel een cultuurschok na al die prachtige natuur...maar ook dat heeft zijn bekoring.

In ieder geval leuk om weer ns wat te horen van jullie!

Nogmaals geniet er van jongens enne bijna tot zondag...

JB kijk op www.campuzan.nl
    De gite hebben wij "La bicyclette bleue" genoemd...tja hoe zou dat nou komen.
    De website is geheel klaar nu en je ziet daar de foto's hoe het interieur is geworden.

JB dikke kus Y E
    JW liefs Y E

• 27 Mei 2008 - 09:49

Willemien:

hallo,
    huh, hoe moeten jullie je nou voort bewegen zo zonder jullie trouwe vriend?
    heel veel taxi's ofzo?
    kusjes

• 27 Mei 2008 - 10:24

Jw:

nee zus we moeten lopen! met die twee gevallen die onder je lijf uitsteken! haha gr jw

• 27 Mei 2008 - 10:31

Orlando:

Hoi vrienden,
    Hoor net van Bas dat je in Sydney voor een paar euro een Daytripper kunt nemen, je kunt dan de hele dag gratis met bus, trein en veerboten reizen....lijkt me handig zonder camper...!!

Nog veel pleizier daaro en tot volgende week...als je weer geaclimatiseerd bent....!!!!

Groeten
    Orlando, Kees en Bas

• 27 Mei 2008 - 11:33

Basse:

Kerels!!!!!

Ja alle sporen uitgewist in die camper.
    hahha kan me voorstellen hoeveel werk dat is als je er 4 weken in heb rondgereist. En ja jongens het zit er bijna op die onvergetelijke tijd in Australie!! Geniet van de laatste dagen voordat je weer hele dagen met ons verplicht mee meot met vissen. Ohja en we hebben een gevar op de weg erbij man tim heb zn rijbewijs gehaald. wel makkelijk straks als we met 5 auto's kunnen gaan vissen en het complete kamp op te gaan zetten. Ohh en JW jij bent verplicht een keer mee te gaan. Later kils

• 28 Mei 2008 - 17:36

René En Marja Toet:

Het zit er jammer genoeg bijna op. Je moeder zal het wel niet erg vinden. Goeie reis straks.