genoeg gelachen! - Reisverslag uit Sydney, Australië van janwillem en jamy jong, boeckx - WaarBenJij.nu genoeg gelachen! - Reisverslag uit Sydney, Australië van janwillem en jamy jong, boeckx - WaarBenJij.nu

genoeg gelachen!

Door: j en j

Blijf op de hoogte en volg janwillem en jamy

29 Mei 2008 | Australië, Sydney

En daar zitten we dan, met ons goede gedrag! vanacht vertrekken we weer naar huis!

Afgelopen dagen hebben we sydney van alle kanten gezien, inclusief harbour bridge, sydney opera house, sydney tower en nog veel meer.

gisteravond hebben we ons goed vermaakt in een pub samen met robbie en tessa (vrienden van jamy) en nog vele anderen. dat was heel gezellig.

vandaag is dan ook een detox-dag! ook zijn we vandaag nog even over geweest naar Manly. dit is de surfspot voor de mensen uit sydney. was erg mooi!

wat ons rest is de tas inpakken en een taxi bestellen!

Bedankt voor alle reacties! ze zijn hier heel warm en met een glimlach ontvangen.
Hulde aan onze fans!

gr JW en JB

ps dit kwam ik nog tegen in het dagboek van een oud kamergenoot in alice haha :

Ook hadden we vorige week in room 51 nog 2 nederlandse kamergenoten voor een paar dagen (jamie en jw) wat veel geouwehoer opleverde. Ik had net een paar dagen vrij dus dat kwam mooi uit. Met hun nog naar het reptile centre geweest (voor de 2e keer in mn leven een python om de nek gehad ) en verder wezen bbq'en, bowlen en uiteraard flink stappen!

gr jw

• 29 Mei 2008 - 08:18

Ma De Jong:

De fricandellen en aardappelschijfjes liggen al in de vriezer,hoor.Je kunt dus met een gerust hart naar huis komen!!
    Een hele goeie reis en tot zondag.
    Liefs Ma.

• 29 Mei 2008 - 10:36

Marian:

JEEEEH TOT ZATERDAG!!!! (dat is al overmorgen) wel een beetje dom dat jullie zondag dachten :P
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

• 29 Mei 2008 - 11:13

Jojanneke:

Yoow Jaim!
    Al weer bijna thuihuis!
    eng he zie je mij weer.. gnagnagna
    kan je die broer van mij ook weer eens uit huis sleuren, ik zie hem nu wel iets te vaak, krijg er nachtmerries van.
    he maar Paula, goede reis terug en ik zie je wel als weer hier bent en dan hoor ik graag al je verhalen!
    Rolater x

• 29 Mei 2008 - 11:13

Jw:

haha nou en als we er maar komen

• 29 Mei 2008 - 11:35

Marleen:

Hoi Jan Willem,
    volgens mij begon je net tegen mij 'aan te praten' via Hyves, maar toen ik wilde terug 'chatten' was jij al weer weg! ;)
    In ieder geval een hele goede terugreis gewenst voor jullie beiden :D
    Het was leuk jullie verhalen te lezen! En ja.. wij zitten inderdaad nog ver weg...
    Groetjes Frans Pieter en Marleen!

• 29 Mei 2008 - 12:27

Lianne:

Goeie reis!!

• 29 Mei 2008 - 12:51

Moeders Jamy:

Tja zondag wordt dan ineens zaterdag he mannen!
    Zal de aussie invloed wel zijn dat jullie in de war waren....

JW: zullen je matties ook wel prettig vinden dat je eerder thuiskomt.

Enne knul kom maar op met die "was"....je bed is opgemaakt...grilworst van de slager ligt in de koelkast, kleine piza'tjes in de vriezer..

o ja,je zult je een beetje aan moeten passen aan ons, wij eten tegenwoordig zo rond een uur of 6 a 7 's avonds ipv 5.30...hahaha

Goede reis enne tot zaterdag !

• 29 Mei 2008 - 13:59

Hugo Zn Moe:

Goede reis terug jongens!
    Zal leuk zijn je weer te zien JW en dat mede namens Hugo.........!
    Groetjes

• 29 Mei 2008 - 15:45

Bes:

Goede reis terug man!!!
    Ik zie jullie wel verschijnen. hollandse prak staat al klaar sjamp

• 09 Juni 2008 - 09:45

Md:

al weer twee weken aan het werk is ie, die jw

nog geen auto in elkaar gereden.

trouwens hij droomt nog steeds.

hij is aanwezig de rest komt nog wel hopen we.

• 05 Juli 2008 - 15:28

Kaka: