awesome dude! - Reisverslag uit Sydney, Australië van janwillem en jamy jong, boeckx - WaarBenJij.nu awesome dude! - Reisverslag uit Sydney, Australië van janwillem en jamy jong, boeckx - WaarBenJij.nu

awesome dude!

Door: j en j

Blijf op de hoogte en volg janwillem en jamy

05 Mei 2008 | Australië, Sydney

hier weer even een kort berichtje uit aussie.

afgelopen dagen hebben we erg veel gereden en weinig gedaan. nadat we in rockhampton de stuurbekrachtiging hebben laten maken, zijn we afgezakt naar het plaatsje seventeen seventy (1770). klinkt leuk, dus daar gaan we heen! werkelijkheid valt een beetje tegen. afgezien van een hele mooie baai is er verder helemaal niks. terwijl Gev en ik(jw) een rondje door de omgeving karren vissen John en Jamy er lustig op los in de zee. savonds raken we aan de praat met onze buren op de camping die een (sportvis) boot hebben. na een hoop wijn en bier worden we uitgenodigt om zondag met hun mee te gaan varen op de oceaan en wat te vissen. jamy vangt ongehoord veel vissen en de rest eigenlijk ook wel!

smiddags rijden we naar Bundaberg. waar we de de volgende dag(vandaag) de beroemde bundabergse rum fabriek bezoeken. jamy heeft er in ieder geval wel van genoten (na 4 keer 'proberen')

in de middag rijden we via woolgate naar harvey beach, de gateway to fraser island! morgen gaan we uitzoeken hoe en wat jeep huren waarna we vervolgens voor 2 a 3 dagen op het eiland blijven.

ook hebben we een extra week toegevoegd aan de camperhuur omdat we anders niet genoeg tijd hebben om vanaf brisbane in sydney te komen. bij navraag bleek 1 1/2 week ook wel een beetje veel te zijn om daar te blijven.

ik ga nu eten want Jamy heeft weer een heerlijke maaltijd op tafel gezet

gr JW en JB

• 05 Mei 2008 - 10:49

Marian:

Lekker vis eten!! haha, doe de groeten aan de gasten (incl. de engelsen :)) en heel veel liefs! xxx Marian

Trouwens het filmpje geeft volgens mij een goed beeld van jullie vakantie :P