nog 2 nachtjes slapen - Reisverslag uit Maassluis, Nederland van janwillem en jamy jong, boeckx - WaarBenJij.nu nog 2 nachtjes slapen - Reisverslag uit Maassluis, Nederland van janwillem en jamy jong, boeckx - WaarBenJij.nu

nog 2 nachtjes slapen

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg janwillem en jamy

30 Maart 2008 | Nederland, Maassluis

en dan hopen Jamy en ik (jw)te vertrekken naar australie. en terwijl Jamy zich volvreet met boerenkool(!) probeer ik deze site even uit.

morgen moeten we allebei nog even langs het werk en de tas inpakken, mn schatje gedag zeggen en frikandellen eten en dan zijn we dr klaar voor!

via deze weg willen wij het thuisfront een beetje op de hoogte houden van al onze belevenissen. meld je even aan via deze site dan blijf je als het goed is automatisch op de hoogte.

Supertof en bedankt voor alle aandacht die wij zondag hebben gekregen van iedereen!

  • 31 Maart 2008 - 07:58

    Marian:

    Nog maar 1 nachtje nu, spannend zeg!
    Maar ik ga jullie morgen lekker uitzwaaien! x Marian

  • 31 Maart 2008 - 13:03

    Willemien:

    Ik ga jullie missen!!!
    doe voorzichtig en neem wat leuks voor me mee:):)!
    xx willemien

  • 31 Maart 2008 - 17:19

    Hans:

    Goede reis morgen!!(Y)

  • 01 April 2008 - 10:35

    Sharon:

    Heel veel plezier samen deze 2 maanden!! Geniet ervan!!

  • 02 April 2008 - 20:36

    Mirjam Koen En Jan:

    hoi we hebben je site gevonden. ik hoop dat je australie ook gevonden hebt.

    veel plezier
    Koen mist je al!!!

  • 24 Mei 2008 - 09:53

    Kabita:

    hoi je verder en frans zijn geweest om de vaatwaser aan te sliuten was luek gr kabita

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Maassluis

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

29 Mei 2008

genoeg gelachen!

27 Mei 2008

keep on walking!

20 Mei 2008

almost there!

11 Mei 2008

fraser rocks

05 Mei 2008

awesome dude!
janwillem en jamy

Actief sinds 26 Maart 2008
Verslag gelezen: 175
Totaal aantal bezoekers 16565

Voorgaande reizen:

01 April 2008 - 31 Mei 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: