spleet ogen all over the place! - Reisverslag uit Peking, China van janwillem en jamy jong, boeckx - WaarBenJij.nu spleet ogen all over the place! - Reisverslag uit Peking, China van janwillem en jamy jong, boeckx - WaarBenJij.nu

spleet ogen all over the place!

Door: j en j

Blijf op de hoogte en volg janwillem en jamy

02 April 2008 | China, Peking

het 12.10 en wij zijn kuisverrot. wij zijn inmiddels 24 uur wakker, maar hebben tot nu toe een goede reis gehad. omdat we zolang moeten wachten op onze aansluiting vervelen we ons nu kapot, en de in gaan doen we niet want we raken hier al verdwaald op het vliegveld!

dat is het even voor nu, volgende berichtje is uit australie!!

gr jw en jb

  • 02 April 2008 - 07:01

    Wimp:

    lampo 24 uur wakker dat is toch niks voor jou :) dat ben je toch wel gewent. wel beter zo site kunne we nog contct houde. nog een goeje reis en spreek je snel

  • 02 April 2008 - 08:50

    Marian:

    Ow gelukkig! Ik was bestwel een beetje zenuwachtig of alles goed zou gaan, maar gelukkig zijn jullie nog heel,

    heel veel liefs van Marian

  • 02 April 2008 - 10:43

    Moeders Jamy:

    Was wel leuk dat smsje midden in de nacht...dat Hongkong bewolkt was en 20gr...zal wel een wazig antwoord hebben teruggemaild...xx ed yvon

  • 02 April 2008 - 14:19

    Hans:

    Neem wat Sambal, blijf je nog wel een paar uurtjes wakker:P

  • 02 April 2008 - 14:54

    Pino:

    He kanjer,
    steen goede vakantie en geniet ervan, sorry dat ik geen afscheid van je genomen heb, ik mis je nou al (geintje)
    leuk deze site, ik blijf jullie volgen!!
    Sterkte voor je vriendin
    groetjes Pino

  • 02 April 2008 - 16:48

    Willemien:

    en hoe doet je kauwgom het jw?
    Xx willemien
    btw: mijn rijles was echt super, mocht alleen sturen en gas geven, maar het was echt super gaaf!!

  • 02 April 2008 - 18:52

    Suus:

    He Zwagertje!

    Hoe is jullie reis geweest! Hebben jullie je nog een beetje vermaakt in Hong Kong?
    Ik wens jullie heel veel plezier en geniet ervan. Wij genieten wel mee van jullie verhalen.
    X Suus

  • 03 April 2008 - 05:14

    Frans Pieter:

    Hey site is hier ook al door gekomen. De tam tams komen tot Qatar. Heel veel plezier met je trip. Het is voor mij een van de mooiste landen geweest waar ik kon zijn. Ik weet niet waar je precies heen gaan maar onthoudt 1 plaatsje Bayron Bay. (weet niet of je het zo schrijft). Maar dit is echt een super plek waar de tijd een beetje lijkt te hebben stil gestaan. (sfeer buiten gewoon relax). Hey heel veel plezier daar en doe als je met de wilde dolfijnen zwemt ze de groeten. Ik mis ze. Als de dolfijnen onder je gaan cirkelen zwem als een gek, dan zijn het geen dolfijnen.

    Groeten.....

  • 03 April 2008 - 08:55

    Basse:

    Het is ook nooit goed bij jou he!!!!
    altijd wat te zeuren. ben benieuwd of je over Australie ook wat te zeiken hebt hahaha!!!!
    hou het rustig gasten!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: China, Peking

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

29 Mei 2008

genoeg gelachen!

27 Mei 2008

keep on walking!

20 Mei 2008

almost there!

11 Mei 2008

fraser rocks

05 Mei 2008

awesome dude!
janwillem en jamy

Actief sinds 26 Maart 2008
Verslag gelezen: 160
Totaal aantal bezoekers 16567

Voorgaande reizen:

01 April 2008 - 31 Mei 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: