are you aloud to drive when your blind!! - Reisverslag uit Perth, Australië van janwillem en jamy jong, boeckx - WaarBenJij.nu are you aloud to drive when your blind!! - Reisverslag uit Perth, Australië van janwillem en jamy jong, boeckx - WaarBenJij.nu

are you aloud to drive when your blind!!

Door: j en j

Blijf op de hoogte en volg janwillem en jamy

05 April 2008 | Australië, Perth

gisteren en vandaag zijn wij in perth geweest, hele mooie stad met wat wolkenkrabbers strand en heel erg lekker gras waar je heerlijk op kan lopen op je blote voeten! daarna doorgereden naar fremantle (volgens Jamy fermanite) dit is een leuk stadje maar omdat de dag op zijn eind loopt besluiten we om er de volgende dag terug te komen.

we hebben er nog wel kangaroo en crocodil geproeft en op de terugweg zijn we op spectaculaire wijze aangehouden door de politie... 3x raden, jw reed...

Te hard.. jammer hoor maar een ervaring rijker. de boetes zijn in nederland in ieder geval goedkoper!

vandaag stond in het kader van de schepen. veel geleerd over de VOC batavus en andere aan deze kant van het water beroemde hollanders.
het weer is nog steeds goed behalve vanmorgen toen hadden we regen.

sponsering voor meer fotos is altijd welkom

groetjes en bedankt voor reacties

ps. moeders(JB) er moet nog steeds een nieuwe radiateur in, en als ik terugkom mag je af en toe mn peugeot lenen!!

• 05 April 2008 - 16:53

Hans:

Woow, mooie foto van Perth!(Y)

• 05 April 2008 - 17:10

Suus:

He Mannen,

Dat ziet er goed uit! Mooie foto's. Werkt het fototoestel een beetje? Ik zie uit naar het volgende bericht
    X

• 05 April 2008 - 18:14

Vader JW:

Mannen, als het goed is moeten er nu meer foto's op kunnen. Nu willen ook wel wat zien.
    Janwillem, even voor jouw informatie, als ze links rijden is de kans groot dat ze de flits palen ook links hebben gezet. Misschien goed om te weten.

groeten en veel plezier

• 05 April 2008 - 19:47

Marian:

o o o alweer een boete, dr ligt er hier nog eentje :| maar echt vet hebben jullie die foto van Perth by night zelf gemaakt? Ik mis jullie!
    Dikke kus

• 05 April 2008 - 19:53

Jan (mirjam En Koen):

Op het punt van bekeuringen moet je goed naar je vader luisteren! Die heeft er veel ervaring mee!!!

Veel rij plezier en cruise control is daar echt heel makkelijk (zeker in de buiten gebieden)

• 06 April 2008 - 03:28

JW:

ja mooi verhaal maar die hyundai van ons heeft niet echt cruisecontrol, deze heeft geneens een koppelingspedaal!

• 06 April 2008 - 08:42

Moeders Jamy:

Schitterende foto van Perth by night!!!
    Bijzonder op't gras lopen in AUSI jongens...tja dat hebben wij hier niet..gras...hahaha.
    Enne JB als jullie bekeuringen blijven scoren...zul je t voorlopig moeten doen met wellicht (?)nog t rode autootje.
    Lieve groeten van Ed en Yvon

• 06 April 2008 - 12:26

Danny:

he aboriginal en heb je al een bluskoker gevonden gekke foto's man groetjes de puijenbroekjes

• 06 April 2008 - 16:34

Willemien:

oh oh oh wat moet het toch met jullie worden, jij moet mijn grote voorbeeld zijn hoor broer!:)
    Xx

• 07 April 2008 - 08:47

Wimp:

sjampe en gj dubbelyou
    neem ff een stukje kangaroo en crocodil voor me mee wil ik wel proeven:)
    hebben julie het nog een beetje naar julie zin daar? wij hier in nl vermaken ons wel. het is hier wel bar koud. zijn daar nog een beetje kippetjes te bezichtigen? in maassluis is het uitgestorven. dat perth ziet er veel levendiger uit. kussjes van mwa

• 07 April 2008 - 11:18

Basse:

He BOYS ziet er naar uit dat jullie het Bar naar je zin hebben!! Volop gekke foto van de stad man. je moet er ook ff flink uit gaan en daar foto´s van maken. ahhaa alleen dan niet gaan rijden want die boete is waarschijnlijk nog hoger!!

mazzel

• 07 April 2008 - 14:18

Danny:

He J-en,

Ziet er mooi uit. Ben jaloers op die foto. Heb je nou een statief gekocht???

Laters.

D.