g' day mate - Reisverslag uit Perth, Australië van janwillem en jamy jong, boeckx - WaarBenJij.nu g' day mate - Reisverslag uit Perth, Australië van janwillem en jamy jong, boeckx - WaarBenJij.nu

g' day mate

Door: j en j

Blijf op de hoogte en volg janwillem en jamy

03 April 2008 | Australië, Perth

Na nog 7 uur in een vliegtuig verlost van alle rijst et(t)ers. Liefdevol onthaald door trish (nicht van jw) in een hele grote, typisch australische jeep. heerlijk geslapen en s'ochtens wakker gemaakt met een kopje koffie en een beschuitje.

Australie voor het eerst bij daglicht aanschouwd. waanzinnig! lekker weer 26 graden en volle zon. allereerst op zoek gegaan naar een waggie voor ons eigen. eersteklas topauto is het geworden hippiehundai accent! automaat en het stuur aan de verkeerde kant. Nu wij ons op de australische wegen bevinden is het er in ieder geval niet veiliger geworden... even naar en in de zee geweest en wezen shoppen, heerlijk bij ons gastgezin gegeten.

bedankt voor alle reacties en tot later

  • 03 April 2008 - 12:19

    Wimp:

    heee knappe gaste
    beter dat julie heel zijn aangekomen.
    lekker 26 grade bij ons word het zaterdag -2 behoorlijk fridde.
    gaste spreek julie snel weer

  • 03 April 2008 - 12:25

    Marian:

    Hey wat gaaf, een pelikaan :)!
    Ik heb net al met jw gebeld en de groetjes uit australie gehad dus mijn dag kan niet meer stuk. Ik kan jullie alweer bijna welterusten wensen ghehe heel erg veel liefs van marian!

  • 03 April 2008 - 12:46

    Effi:

    Hallo!
    Het weer ziet er in ieder geval heerlijk uit. Maar een ding wist ik niet... rijden ze daar links??
    Enjoy!

    Groetjes

  • 03 April 2008 - 13:02

    Ma De Jong:

    Fijn dat jullie heelhuids zijn aan gekomen!Koffie en beschuit op bed?jullie zijn toch geen ouwe wijven?!Nou ja,laat je nog maar even lekker verwennen door Trisha,dat kan ook niet elke dag.
    Groeten,Ma.

  • 03 April 2008 - 15:35

    Nika:

    Hé JW,

    Wat leuk zeg!! Ik wist niet dat je naar Australie zou gaan, super gaaf!!!
    Een fijne tijd daar en geniet ervan!

    Liefs Nika

  • 03 April 2008 - 17:45

    Egbert:

    Hey Ozzies,

    Als ik dit zo lees en zie begint het ook hier weer te kriebelen.
    Geniet ervan, en als je tijd over hebt, zoek dan alvast een huis voor Nika en mij uit...waar jullie dan ook gelijk weer altijd welkom zijn ;-)

    Gr. Egbert

  • 03 April 2008 - 19:15

    Hoi :

    IK HEP BIJ JE MOEDER GEGEET HET WAS LUEK GR KABITA

  • 03 April 2008 - 20:11

    Moeders Jamy:

    Tja ....dat rode autootje waar je altijd in rond rijdt....daar komt plots veel rook van onder de motorkap vandaan....jaja water geven zeg je....water naar de zee dragen bedoel je...zei nog tegen je, tegen de tijd dat jij naar Ausie zult gaan geeft t autootje t op....en moeders maar fietsen.
    Hopelijk helpt water geven!

    lieve groeten JW en JB, gelukkig dat jullie goed zijn aangekomen, xx Ed Yvon
    Geniet ervan !!!

  • 04 April 2008 - 09:21

    Marlien:

    Hey,
    Mooi dat jullie veilig zijn aangekomen.
    Inmiddels al weer verdwaalt daarzo of is het makkelijker als een vliegveld?
    In ieder geval veel plezier en geniet van het zonnetje!

  • 04 April 2008 - 10:44

    Emiel:

    Veel plezier wijsneus... ( de andere j ook natuurlijk)
    Hebben jullie genoeg dollars om nog meer foto's op de site te zetten of moet Heijmans ( lees Kees ) als sponsor in actie komen. Want ja één pelikaan maakt nog geen zomer he....

    groet


  • 04 April 2008 - 15:40

    Artje:

    eej lullo,

    Al aangevallen door de krokodillen of heeft steve aka jw je kunnen redden met de survival kit?

    Vandaag tweede gesprek gehad me Edwin. was opzich wel een goed gesprek. we kijken het nog een maand aan.
    Ik heb het zellfs voor mekaar gekregen om me precies deze dag te verslapen.

    groetjes aan de mooie zweedse of zwitserse vrouwen of weet ikveel welke het waren,

    Art

  • 04 April 2008 - 17:47

    Willemien:

    geef maar een dikke kus aan mijn kleine nichjes en aan janwillem en trisha!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Perth

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

29 Mei 2008

genoeg gelachen!

27 Mei 2008

keep on walking!

20 Mei 2008

almost there!

11 Mei 2008

fraser rocks

05 Mei 2008

awesome dude!
janwillem en jamy

Actief sinds 26 Maart 2008
Verslag gelezen: 131
Totaal aantal bezoekers 16571

Voorgaande reizen:

01 April 2008 - 31 Mei 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: