er is er 1 jarig!! - Reisverslag uit Perth, Australië van janwillem en jamy jong, boeckx - WaarBenJij.nu er is er 1 jarig!! - Reisverslag uit Perth, Australië van janwillem en jamy jong, boeckx - WaarBenJij.nu

er is er 1 jarig!!

Door: j en j

Blijf op de hoogte en volg janwillem en jamy

10 April 2008 | Australië, Perth

Jamy is vandaag 21 geworden, van harte! als hij zich nou ook eens volvassen ging gedragen... haha nee hoor. vannacht slingers opgehangen en cadeautjes gekocht zodat die zich een beetje jarig voelt, en vanavond natuurlijk aan het bier.

Jamy ligt deze dagen behoorlijk overhoop met zn darmen, wat niet echt ten goede komt aan zn gezondheid en de lucht die we moeten inademen! maar goed het behang is nog niet van de muur gevallen.

Dinsdag zijn we vroeg op pad gegaan om de pinnacle desert te bekijken. na een uur rijden op een mooie maar lange eenzame weg, besloten we om eens te vragen hoe ver het nog was, antwoord: 130 kilometer. kortom, na 3 uur rijden waren we er en het was de moeite meer dan waard, prachtige witte, verlaten stranden en een aparte woestijn waar de Emu's loslopen en de stenen heel apart rechtop staan, heel bijzonder. wel moesten we nog 3 uur terug rijden.

Woensdag rustig aangedaan, en een koalapark bezocht, er liep vanalles los, zoals emu's, pauwen, kippen, eenden, zwanen, aanhankelijke ganzen (jamy's friends), en ander gespuis. er zaten bijelkaar 8 koalas opgesloten en als je nog eens 25 $ betaalde kon je ermee op de foto. lang leve de telelens. wel liepen er onwijs veel kangaroos rond, maar ze waren te lui om te lopen/springen/hoppen. verder niet veel gedaan.

vandaag hebben we niks gedaan, behalve de auto ingeleverd, (met een lekke band, dat weetjij, dat weet ik, maar dat weten hun niet hehe.) voor de rest op de kids gepast en sigaretten gerookt.

morgen gaan we bij JW (Weeda) op zn werk kijken en we gaan met Trish & kids naar pinguin island, we laten ons verrassen. zaterdag gaan we met JW (Weeda) de bush met de toyota Landcruiser, ongehoord 4WD raggen! Zondag vertrekken we dan naar Alice springs. voor nieuwe avonturen!

groeten aan allen en bedankt voor de reacties we voelen ons nog niet alleen!

JW & JB

• 10 April 2008 - 08:43

Vaders Moeders Jamy:

Ha knul! VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!!Dikke kussen van Ed en Yvon, nog vele gezonde jaren en geniet van deze bijzondere dag.
    21 jaar en aan de andere kant van de aarde dit vieren is toch wel erg gaaf.
    Het is hier prachtig zonnig weer, dat is het altijd op jou verjaardag (we vergeten maar dat we vanochtend de ruiten moesten krabben..)
    van de Jong flowsystems is een heel leuk kado via de post bezorgd, met de mededeling "om je verjaardag alvast te vieren"....een dvd over je geboortejaar...leuk he, enne... zeer attent!
    Hoop dat je een beetje minder "gast" bij het gastgezin....en dat je opknapt natuurlijk met de lading medicijnen.
    Dikke kus van Ed Yvon en 'n poot van Djezzy

ps JW en JB goed op elkaar letten en genieten

• 10 April 2008 - 08:50

Karin:

hoi Jamy, ook van ons natuurlijk hartelijk gefeliciteerd! Niet ziek worden he? Geniet er van daar en we houden de site in de gaten.
    groeten, Karin ,Hans, Art.

• 10 April 2008 - 10:05

Ma De Jong:

Jamie,van harte gefeliciteerd met je verjaardag en een hele leuke dag gewenst!
    Lekker lang verhaal en prachtige foto's weer.Ook graag nog een van jullie gastgezin.Nog veel plezier met "grote" Janwillem,Trisha en de kids.We bellen nog wel.
    xx ma

• 10 April 2008 - 12:25

Ruud:

He kerel van harte gefeliciteerd ( oude man)en nog veel plezier.
    Groeten Ruud Mirjam Oma Joey Kimberley Danny

• 10 April 2008 - 12:32

Basse, Timp&wimp:

mattiiiiiiie van harte apekop.

je bent nu volwassen gedraag je er is een keer naar:) een hele barre verjaardag daar en we feliciteren je als we aan de chinees zitten bij ed en yvon!
    timme heeft gisteren zijn eerste karper gevangen van het seizoen een mega viss. zonder gewicht wel foto's hij leek een beetje op jou. hou het rustig fijne verjaardag en nooit meer naar huis

kussjes je matties

ps. we misse het wagentje + jou als chauffeur.

• 10 April 2008 - 16:34

Willemien:

GEFELICITEERT JAMES!!
    je al een grote jongen geworden!
    JW, Had dindsdag weer me 2de rijles, was echt super, we gingen bochtjes leren en ik moest de auto op gang brengen!
    We vlogen 1 keer bijna uit de bocht omdat ik was vergeten het gas los te laten:)
    XXX voor jullie allebei! willemien!

• 10 April 2008 - 17:06

Marian:

He jongens, weer gave foto´s gemaakt zeg! Echt apart die rotsen! Ik heb vandaag mn eerste werkdag gehad en de hele dag oude mensjes aangesproken of ze een gratis hoortest wilden in Amsterdam:) Ze waren heel erg attent, maar hoorde ook vaak: 'Nee dankje schat, mijn oren zijn nog heel goed.' (op zn amsterdams) van een paar opaatjes. Jammer dat ik niet meer kon bellen voor Jamy's verjaardag. Maar bij deze Jamy, van harte gefeliciteerd en hopelijk word je nog een keertje volwassen :p Wel balen dat je precies ziek bent nu, maar beter nu dan straks in de camper toch?
    Ik bel jullie morgen,

Gefeliciteerd Jamy, 21 jaren jong

• 11 April 2008 - 07:28

Jojanneke:

Hé Jamy!
    Nog gefeliciteerd! Zo te lezen heb je het wel naar je zin gehad op je verjaardag.
    Echt vette verhalen, jullie zullen je niet vervelen die maanden dat jullie er zitten!
    Geniet er nog van!
    Groetjes Jojanneke

• 11 April 2008 - 09:55

Kees:

Hé avonturiers...
    Jamy, nog van harte gefeliciteerd, ik hoop dat JW je feestelijk hebt verwend...

Het ziet er waanzinnig uit... leuk om jullie zo te kunnen volgen...

Geniet er van!