bush bashing - Reisverslag uit Sydney, Australië van janwillem en jamy jong, boeckx - WaarBenJij.nu bush bashing - Reisverslag uit Sydney, Australië van janwillem en jamy jong, boeckx - WaarBenJij.nu

bush bashing

Door: j en j

Blijf op de hoogte en volg janwillem en jamy

12 April 2008 | Australië, Sydney

Het is hier vandaag:... 30 C!! een mooie (herfst)dag om ongehoord te gaan raggen in de bush. Met JW (weeda) zn toyota landcruiser, Marnix (von winkelhoffen! hehe) zn nissan Patrol en een kennis met een toyota prado de hele ochtend op stap geweest. via bospaden die ruim 45 graden omhooggaan, in de lowgear omhoog, nooit geweten dat auto's dit allemaal konden. Marnix zn auto kwam 1 keer goed vast te zitten met de bodemplaat op de grond, maar de prado trok em weer op 4 wielen!

heel gaaf, 1e klas mannenspeelgoed!
ter info: bush-bashen is het verzieken van de planten en boompjes die op plekken staan waar geen pad is! tis 1 keer voorgekomen!

gisteren zijn wij met Trish en 2 kids naar pinguin island geweest, op dat eiland liepen behalve pinguins, ook pelikanen en ander nog nader te identificeren vliegbeesten rond. met de rondvaart boot hebben we nog zeeleeuwen en dolfijnen!! gezien.

vervolgens zijn we bij Austal wezen kijken dit bedrijf is de werkgever van JW (weeda) en bouwt alluminium catamarans voor veerdiensten enz. heel gaaf om te zien zeker als werkyuigbouwer zijnde!! haha!

Morgen hopen we te vertrekken naar Alice Springs. we hebben geen idee waar we slapen en hoe we ons gaan voortbewegen, dus het belooft wat moois!

Trisha, Janwillem en kids hartelijk bedankt dat wij ons een weekje konden uitleven bij jullie en bedankt voor de goeie tips, dagtochten, een bed, ontbijt, lunch, avondeten, poepluiers en de gezelligheid !

• 12 April 2008 - 13:11

Marian:

Haha ik ben jaloers! Maar ik denk dat ik als vrouw ook best wel wat lol heb aan het crossen in de bush :D maarja dat ben ik he.. Ik ben ook heel blij dat jullie een leuke tijd hebben gehad en jullie mogen idd van geluk spreken dat Janwillem en Trisha zo goed voor jullie gezorgd hebben! Ik hoop dat het ook goed gaat als er niet meer voor jullie gezorgd gaat worden ghehe die McDonalds zal opgegeven moment jullie ook de neus wel uitkomen ;) Hier is het weer ook niet verkeerd, alleen ze voorspellen voor morgen niet veel goeds helaas..
    Fijne vlucht morgen! Liefs, Marian

• 12 April 2008 - 13:31

Familie Slochteren:

met de hele familie om de laptop om jullie avonturen te lezen en een foto van JW en Trish.....goeie reis morgen.groeten uit slochteren van opa,ooms,tantes,pa en ma.

• 12 April 2008 - 14:10

Moeders Vaders Jamy:

JW en Trish, hartelijk dank voor de gastvrije opvang van onze zoon (en JW natuurlijk). Wij gaan ervan uit dat de malloot zich enigszins heeft gedragen volgens de opvoedkundige regels van zijn ouders....Wij kijken uit naar de foto's van jullie gezin met de 2 avonturiers. Nogmaals bedankt.
    Ed en Yvonne

• 12 April 2008 - 14:17

Moeders Jamy:

He JW en JB !!!!
    Ach je geeft ze n autootje en 't blijven kinderen, jong en oud....Wat zullen jullie een plezier hebben gehad!!!
    Heel erg gaaf dat jullie zo op sleeptouw zijn genomen met JW en Trish en zo de nodige avonturen hebben kunnen toevoegen aan jullie lijst, die alleen maar langer en langer zal worden. Tips van JW en Trish zullen zeker van pas komen in jullie verdere reis.
    Foto's zien er wederom bijzonder uit.
    Goede reis naar Alice Springs enne sms even als jullie veilig zijn geland aub.
    Lieve groeten Ed en Yvonne

• 12 April 2008 - 15:24

Frans En Willemien:

heel veel plezier met de rest van jullie anvontuurlijke rondreis!!
    xX

• 13 April 2008 - 18:43

Kabita:

hai broer!
    we (ronnie en wilemien) zijn nu bij kabita en we hebben lekker film gekeken.
    toen dachten we laten we even bij jullie op de site kijken en wat leuks typen!
    Groetjes van ons bij kabita!en ook van kabita natuurlijk

• 14 April 2008 - 16:53

Oma:

hallo jamy en jan willem
    heb jullie mooie fotos bekeken schitterend
    jullie gaan nu naar de aboriginals genieten
    jullie moeten ervan genieten
    es kommt nicht wieder
    heel veel liefs en groetjes oma