no worries mate - Reisverslag uit Perth, Australië van janwillem en jamy jong, boeckx - WaarBenJij.nu no worries mate - Reisverslag uit Perth, Australië van janwillem en jamy jong, boeckx - WaarBenJij.nu

no worries mate

Door: j en j

Blijf op de hoogte en volg janwillem en jamy

07 April 2008 | Australië, Perth

de afgelopen dagen zijn we met onze super deluxe huur auto naar een natuur park gegaan, daar hebben wij onze eerste kangaroe`s ontmoet (TAMME). Het was een mooi park met veel vogels en een mooie waterval. Hierna zijn we met onze 2WD ongehoord hard de bush ingegaan richting een grote stuwdam genaamd north dudududu du du dam...... of zoiets. Heel mooi veel water en rood zand/gravel.
vandaag hadden we hele mooie plannen en een 2WD die het niet meer dee.. owja ook een lekke achterband. na een belletje met het verhuur bedrijf konden we langs komen.... om de accu zelf te vervangen.

kwik kwak goedemiddag..!

a fijn we hebben bar weinig gedaan behalve bier gedronken en gechilled op onze atta`s.

groeten uit Mount Nasura

JW & JB

  • 07 April 2008 - 12:26

    Frans :

    hey, geen boetes meer gekrege vandaag? :D mooi park.
    jullie krijgen no gde groete van mr. van de berg

    moet weer aan het werk. later

  • 07 April 2008 - 13:25

    Willemien:

    MOOI, jullie maken wel snel vrienden zeg, een beetje veel haar alleen..:)

    kusjess XXXX

  • 07 April 2008 - 13:47

    Marian:

    WOW wat land!
    Gaaf zeg, eindelijk wat meer dan anderhalve foto :) Joepie peugeot verkocht nou die BMW nog! Hahah nou hebben jullie toch iets gewerkt in je vakantie :P liefs, Marian

  • 07 April 2008 - 14:00

    Liesbeth:

    Heee (H)
    die foto´s zien er echt goed uit man!!

    ik ben jaloers!

    kus

  • 07 April 2008 - 14:31

    Peter:

    Eey dudes, lekker hoor zo'n vakantie!!
    Veel plezier nog daar!

    Mazzel Peter

  • 07 April 2008 - 18:32

    Sjors &riet:

    wat een mooi land jullie genieten er wel van ,noch heel veel plezier in het vakantieland en wat een prachtige foto,s

  • 07 April 2008 - 18:58

    Vaders/moeders Jamy:

    JW en JB, jullie stralen op iedere foto!Heerlijk om te zien. "Ze" is errug leuk, ben benieuwd of de "ze's" onderweg ook zo klein zijn.
    He mate, enige discussie tussen E en Y hier, E (oude man) volgt geheel de straattaal niet...atta's...eh balkon???
    Y (iets jonger)denkt achterwerk...rug??
    xxxx
    Ed Yvon

  • 07 April 2008 - 19:28

    Karin:

    Hoi Heren,

    Jullie zijn vertrokken terwijl ik nog in Marokko zat, vandaar deze wat late reactie..Ik ben nog bezig dat land te verwerken, maar ik zie nu foto's voorbij komen van jullie die ook niet mis zijn!
    Die van Perth is een vergroting waard.
    Maar jullie hebben 't ook helemaal leuk zo te zien. Ben benieuwd wat jullie allemaal gaan zien en mee gaan maken.
    Veel plezier verder!
    Karin

  • 08 April 2008 - 08:53

    Fenna:

    Hoi Jan Willem en vriend,
    We hoorden vorige week pas van jullie grote trip, geweldig zeg!
    Geniet ervan en we blijven jullie volgen via de site.
    Heel van plezier in het het prachtige land Australie

  • 08 April 2008 - 10:12

    Orlando:

    Hey kerels,

    Ziet er perfect uit daar. Australië staat nu zeker met Nieuw-Zeeland op mijn lijstje.

    Hey JW, neem ff 2 kango-knuffels mee voor mijn kleine. Geld krijg je nog van mij. Trouwens, wat moet je vrijdag eten? En Bas is vrijdag ook nog jarig.

    Latos....

  • 08 April 2008 - 12:33

    Djezzy:

    Ha baasie.(JB)...ik mis je wel, wordt extra aangehaald door moeders, maar die mag ik niets eens zo nu en dan speels bijten. Kwam nog een man met een bril vandaag mijn huis binnen, tilde mij zomaar op, dacht even aardige man ...mocht ineens op de aanrecht staan...eigenlijk had ik toen al moeten weten dat het foute boel was.En moeders mij maar aaien... Nee komt die "aardige" man met een naald in mijn oor prikken, niet 1 maar 2 keer, krijg nu 2x daags 5 eenheden ingespoten. Dat blikvoer vind ik niet te makken, maar ja om moeders een plezier te doen...eet ik een beetje ervan, brokken zijn veel lekkerder.
    Voor de rest heb ik een hok ontdekt voor mijn ligbank in de tuin, staat eten in ...relax....hoef ik niet naar binnen, zo van mijn bank af ...hapje eten en relaxen maar weer. Ben wel veel buiten, beetje bewegen is goed. Veel kopjes van Dejzzy

  • 08 April 2008 - 15:54

    Timmeh:

    moaah gaste....

    mooie foto"s man ziet er mooi uit..das volges mij helemaal niet vervelend daar in dat Australie!!haha
    Jamy binnekort vind ik ook een foto van jou met een haai in je hand he ahhaha..
    ff op diej haaien vissen natuurlijk!!!

    nou lui lekker chille daar en geniet ervan!!

    laterss timmeh

  • 08 April 2008 - 19:48

    Winesh:

    Gozerss....

    zo te zien gaat alles perfect met jullie geniet er van !!! komt geloof wel helemaal goed...!!!

    Laters Winesh

  • 09 April 2008 - 07:06

    Willy:

    jo apekoppe glijbanntje ++++ idd
    kunnen julie die skippy niet mee nemmen das vet man. en tremp heb je je haar er nou afgeschorren? staat je bar goed. jullie vermaken je hoop wel. hier gaat alles goed het weer zit een beetje mee eindelijk. gaste spreek julie snel weer hoooooi

  • 09 April 2008 - 09:07

    Orlando:

    Hey,

    Waar vind ik de vakantieplanning van 2008?

    Groet Orlando

  • 09 April 2008 - 14:37

    Oma:

    lieve jamy van harte gefeliciteerd met je verjaardag mailtjes bekeken en de fotos schitterend jongens genieten jullie van alle mooie natuur liefs oma

  • 09 April 2008 - 14:41

    Rob.:

    He Mannen,

    Geweldig jongens, helemaal goed. Ik en velen met mij zijn een beetje jaloers maar gunnen het jullie van harte.

    Maar eeh.., Jamy, het is nu wel weer genoeg, kom maar weer gauw naar de zaak.

    Groetjes Rob.

  • 09 April 2008 - 16:53

    Marja En René Toet:

    Hoi, leuk om op deze manier jullie reis te kunnen volgen. Heel veel plezier daar en niet teveel bekeuringen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Perth

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

29 Mei 2008

genoeg gelachen!

27 Mei 2008

keep on walking!

20 Mei 2008

almost there!

11 Mei 2008

fraser rocks

05 Mei 2008

awesome dude!
janwillem en jamy

Actief sinds 26 Maart 2008
Verslag gelezen: 395
Totaal aantal bezoekers 16481

Voorgaande reizen:

01 April 2008 - 31 Mei 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: